Kouvolan karaokemaraton

Täällä voi vaihtaa mielipiteitä mistä tahansa sen kummemmin asioita kategorioimatta!

Valvoja: Moderaattorit

Kouvolan karaokemaraton

ViestiKirjoittaja taiska62 » 10.7.2008 12:14

joopajoo....olis taas pitäny perehtyä pikkasen tarkemmin asiaan ennenkuin starttaa...

ryhmä rämä lähti reissuun suuntanaan kouvola ja tarkoituksena oli ottaa osaa karaoken maratooniin.
ensin suhattiin pitkin ja poikin kouvolaa ennenkuin löydettiin paikanpäälle-opastus enenmmän kuin puutteellista.

lopulta etsivä löysi, mutta kuinka ollakkaan päästäkseen laulamaan piti liittyä paikallisen karaokeyhdistyksen jäseneksi???

minähän en siis liity mihinkään liittoon enkä yhdistykseen vastentahtoisesti, enkä näe riihimäkeläisenä mitään syytä, miksi minun pitäisi liittyä kouvolan yhdistykseen, kun kuulun jo riihimäen sellaiseen ja olen sen tarjontaan täysin tyytyväinen.

marathon sinänsä on minun mielestäni oiva asia ja olin kovasti hengessä mukana, joten tarjosin vaihtoehtoa maksaa liittymismaksu 10e (ei paha), mutta ilman liittymistä-pelkkä laulaminen sillä rahalla olisi piisannut minulle - vaan eipäs käynyt- vain ja ainoastaan kouvolan jäsenet pääsevät laulamaan....

ei sitten- ei väkisin- jäsenhankinta sinänsä ihan ok, mutta ei ehken ihan tällä tavalla???

10 pistettä sille yhdistyksen miehelle, joka ei hermostunut(vaikka minä en varmaankaan ollut yhtä rauhallinen) ja ystävällisesti ohjasi meidät pyöreään torppaan laulamaan - tämä löytyikin jo paljon helpommin ja "mutterissa" oli erittäin hyvät listat-niin koti-kuin ulkomaistenkin laulujen osalta. äänentoisto samaa luokkaa ja skreenejä pitkin seiniä -LOISTAVAA!!!!!!

ei siis kuitenkaan hukkareissu, vaikka jäikin harmittamaan se, etten päässyt omalta osaltani tekemään uutta maailmanennätystä.=)

palautteen paikka kouvolan porukalle.....ensi kerralla...toivottavasti se tulee.=)....ottakaa kaikin mokomin se 10e, mutta jäsenkortin sijasta antakaa laulajille osallistumisesta diplomit...ja se yhdistyksen jäseneksi liittyminen siihen yhteyteen vapaaehtoiseksi..vaikka samalla rahalla:=):=):=)

tälläisin aatoksin taina....eli taiska.=)
taiska62
KJ

ViestiKirjoittaja 1109vs » 11.7.2008 16:47

ehkä ei haluttu kunniaa Kouvolan ulkopuolelle?Sympatia sun puolella!
1109vs
KJ

kouvola karaoke maraton

ViestiKirjoittaja jortzu » 22.7.2008 16:53

8O no jos ajat kouvolaa riihimäeltä tai jostai utsjoki kevolta,,miksi kitiset 10 e,,ostat varmaa ravintolasta jotai tai teltalta,,sehän on kannatus maksu ,,eikö
mutta oli kiva kun kävit kattelemassa!ennätys on meillä,,ja ehkä ois ollu sullaki!??
jortzu

karaoke maraton kouvola

ViestiKirjoittaja jortzu » 22.7.2008 17:01

:P ja ps. jäseniä on nyt jotai yli tuhat,,et muut ollu sinun kanssa hiuka erimieltä.ei pahalla ,,mut laulu jatkuu huomisee ja sit se ois hiuka ohi tämä projekti..kaikille hyvää kesän jatkoo,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
jortzu

hah

ViestiKirjoittaja taiska62 » 22.7.2008 21:44

mie oon mie- muut olkoon mitä on.=)
taiska62
KJ

ViestiKirjoittaja pelimanni » 23.7.2008 08:34

Jos jortzu olisit lukenut taiskan tekstin hiuka tarkemmin, niin olisit huomannut, ettei hän kitissyt siitä kympistä rahana, vaan protestoi ajatusta pakkoliittymisestä yhdistykseen. Se liittymispakko on myös minustakin hiuka kummallista 8) Mutta tokihan järjestävällä porukalla on oikeus toimia miten parhaaksi katsoo. Muut toimivat sitten sen mukaan,
Ihmettelin tuon ennätystehtailun yllättävää päätöstä. Jos noin massiiviseen hommaan ryhtyy, niin johan on kumma, että sama biisi päästään laulamaan kahteen kertaan tietyn ajan sisään vaikka se on säännöissä kielletty. Tietokoneen vika... olisihan sen voinut juontaja tarkastaa. Kyllä ammattilainen olisi huomannut. Voihan olla, että juontaja oli vaihtunut siinä Andre-kappaleiden välillä. :?
pelimanni
KJ

Paluu Yleinen keskustelu