Milloinkas pidetään karaoke.fi-miitti ja missä?

Täällä voi vaihtaa mielipiteitä mistä tahansa sen kummemmin asioita kategorioimatta!

Valvoja: Moderaattorit

ViestiKirjoittaja Karaokebussi » 13.6.2007 16:20

Sasa kirjoitti:No esim. Jokin vuokratila..?
Vantaalla mm. Rekolan Kino, siellä pääsee stagellekin, on av laitteet sun muut.., hinta oli alle satasen vuokra.
Leffapenkit voi siirtää. Meillä oli fudisjoukkueen pikkujoulut siellä..
Ja muita vastaavia paikkoja voisi kysellä!!!

ROK ROK..Kannatetaan..Kaveri piti aikoinaan läksiäiset tuolla..Ja olis tuo aika lähellä nykyistä majapaikkaakin ;) Eikun aikaa sorvaamaan..
Karaokebussi
KJ

?

ViestiKirjoittaja Ledia » 13.6.2007 16:46

millasii tän karaoke.fi miitingit on? karaokea vai mitä puuhaatte?
-l-
Ledia

Re: ?

ViestiKirjoittaja Sasa » 14.6.2007 06:42

Ledia kirjoitti:millasii tän karaoke.fi miitingit on? karaokea vai mitä puuhaatte?
-l-

Paha sanoo ko niitä ei tässä mun historiani aikana ollut. Onko muuten
ollut muutenkaan???? Joku varmaan tietää!

Olisko muita ehdotuksia miitin paikaksi kuin Rekola? Sinne pääsee sekä K-junalla Hesasta / Keravalta.. tai bussilla Tikkurilasta/Hesasta/Korsosta ym ym ym.

Ja päivämäärää vois miettiä..
Äänellään se variskin raakkuu..
Member of Killer Squirrels
Sasa

Re: ?

ViestiKirjoittaja Karaokebussi » 15.6.2007 11:42

Sasa kirjoitti:
Ledia kirjoitti:millasii tän karaoke.fi miitingit on? karaokea vai mitä puuhaatte?
-l-

Paha sanoo ko niitä ei tässä mun historiani aikana ollut. Onko muuten
ollut muutenkaan???? Joku varmaan tietää!

Olisko muita ehdotuksia miitin paikaksi kuin Rekola? Sinne pääsee sekä K-junalla Hesasta / Keravalta.. tai bussilla Tikkurilasta/Hesasta/Korsosta ym ym ym.

Ja päivämäärää vois miettiä..

En mäkään näissä miitingeissä ole olt, mut luulen että niissä lauletaan paaaljon..Ja hauskoo varmaan on..Ja varmasti myös opettavaakin..

Mä voin hakea kyytiin citystä 5-8 henkeä kun kuitenkin olen selvinpäin..ja matkalla voi virittäytyä tunnelmaan karaokea laulaen.. ;)

Ohessa serkku laulelee hard rockia sunnuntai iltapäivänä ja ranskalainen vaihtooppilas keatselee kauhusta kankeena että mitä kaikkea ne hullut suomalaiset on tuas keksinä.. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Ba97D6Tz7U0
Karaokebussi
KJ

ViestiKirjoittaja pelimanni » 15.6.2007 13:11

Heh, kukahan olisi se onnellinen joka toisi laitteensa ja levynsä sinne? Karulla kokemuksella voin nähdä sieluni silmin tilanteen: miks tuollaiset kamat, ihan perseestä, sillä ja sillä olisi ollut paremmat ja sitä ja tätä ja miksi ei ole sitä levyä ja sitä biisiä ja kuka siellä nyt säätää kyllä minä/se joku muu säätäisi paljon paremmin jne. Olen ennenkin todennut 100 x että ihmiset ovat kakkiaisia :evil:
Mutta te nuoremmat ja vähemmän kyyniset niin ei muutaku tempaiskaa :D
pelimanni
KJ

ViestiKirjoittaja jee » 15.6.2007 13:43

Järjestetään siedettävät kamat ja vielä siedettävämmät levyt jos tapahtuma on ma-iltana.
jee
Staff

ViestiKirjoittaja pelimanni » 15.6.2007 19:40

Maanantai-illan temmellykseen jossain Vantaan seudulla voisi vanhakin raahautua ja jopa toimittaa jotain sälää tarvittaessa, mutta naukujat saisivat tässä tapauksessa kylmää kyytiä :twisted: :wink:
pelimanni
KJ

ViestiKirjoittaja Sasa » 16.6.2007 17:09

pelimanni kirjoitti:Maanantai-illan temmellykseen jossain Vantaan seudulla voisi vanhakin raahautua ja jopa toimittaa jotain sälää tarvittaessa, mutta naukujat saisivat tässä tapauksessa kylmää kyytiä :twisted: :wink:

Veikkaan ettei naukujia hirveemmin olisi. Jos pitää pääasian mielessä eli sen ihmisten tapaamisen. Laulu tulee hyvänä kakkosena.

Ootteko nyt ajatelleet jotain tiettyä päivämäärää? Toivon ettei olisi 5-.12.7. meinaan sit mä hermostun
:evil:

Jos sinne tarvitsee jotain purtavaa, niin mä voin leipoa suolaista sinne (piirakkaa tms.). Pullaa en leivo. Just taas kerran kokeilin, ja niin epämääräisiä palloja tuli ettei niitä kukaan syö. Poikani tuossa juuri lohdutti, ettei äiti siitä huononnu vaikkei osaa pullaa tehdä :)
Mutta suolainen luonnistuu. Ehkei sokeri ole ystäväni...
Sasa

ViestiKirjoittaja pelimanni » 17.6.2007 02:26

:lol:
pelimanni
KJ

ViestiKirjoittaja Sasa » 18.6.2007 08:42

pelimanni kirjoitti::lol:

Jaa-a. Eilen kokeilin jälleen, korvapuustini olivat hyvin litteitä, veteliä ja pinta-alaltaan pienen valtion kokoisia.

Taidan suosiolla jättää tuon pullan teon muille..
Sasa

ViestiKirjoittaja pelimanni » 18.6.2007 11:11

Kuulostaa niin sympaattiselta tuo Sasan leivonta <3
pelimanni
KJ

ViestiKirjoittaja JukkaV » 14.8.2007 02:07

Olen itse järjestämässä yhtä tapaamista ehkä lähiaikoina yhteen helsinkiläiseen karaokebaariin muutenkin... Ajattelin, ettei porukalla ole niin suurta merkitystä, joten joskus voisi tämänkin paikan kirjoittelijoidsen kanssa tavata.
JukkaV

ViestiKirjoittaja jessuli » 14.8.2007 08:20

Jos joskus päätätte tulla lahteenpäin niin sitten voisin liittyä seuraan :D
jessuli

ViestiKirjoittaja korgie » 14.8.2007 08:49

jessuli kirjoitti:Jos joskus päätätte tulla lahteenpäin niin sitten voisin liittyä seuraan :D

Tuutko puolimatkaan vastaan, jos pidetään miitti vaikka Mäntsälässä? :)
"Laita se levy soimaan oikeella nopeudella ja pudota laulua pari oktaavia."
korgie
KJ

ViestiKirjoittaja JukkaV » 14.8.2007 16:06

Ehkäpä järkevintä on tavata monta kertaa pienemmissä piireissä ja sitten jossakin vaiheessa hiukan suuremmassa kokoonpanossa.
JukkaV

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu