Hauska tappaus

Täällä voi vaihtaa mielipiteitä mistä tahansa sen kummemmin asioita kategorioimatta!

Valvoja: Moderaattorit

Hauska tappaus

ViestiKirjoittaja osturt » 11.1.2007 12:23

Sattui kun menin keikalle ja laitelit kamat pystyyn ja käväisin veskissä. Jätin taustan soimaan hissukseen.
Ykskaks alko kuulua laulua, aattelin et kuka hemmetti sinne meni mölisemään, eihän mulla ollu ees mikki päällä.
Ihmetyksen aihe selvisi; kadun toisella puolella oli samalla taajuudella toimiva langaton käytössä, kantomatka näköjään riitti hyvin.
osturt
KJ

Re: Hauska tappaus

ViestiKirjoittaja Karaokebussi » 12.1.2007 17:53

osturt kirjoitti:Sattui kun menin keikalle ja laitelit kamat pystyyn ja käväisin veskissä. Jätin taustan soimaan hissukseen.
Ykskaks alko kuulua laulua, aattelin et kuka hemmetti sinne meni mölisemään, eihän mulla ollu ees mikki päällä.
Ihmetyksen aihe selvisi; kadun toisella puolella oli samalla taajuudella toimiva langaton käytössä, kantomatka näköjään riitti hyvin.

Meillä on vähän sama ongelma tossa bussissa..Kun ajelee karaokeravintoloiden ohitse joissa langattomat mikit, niin rupee laulu raikaa autossa...No mixeri vaan kiinni.. ;)
Karaokebussi
KJ

ViestiKirjoittaja pelimanni » 8.10.2007 02:33

Tämä kuuluu ehdottomasti tämän topicin alle :lol: :rotflmao: (voi jospa oisin saanut olla mukana!)

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1443077

Mun keikoilla vaan pyöritellään nipukoita ja paskannetaan housuun, mutta miksi tällaiset helmet eivät osu kohdalle 8)
pelimanni
KJ

Paluu Yleinen keskustelu